Rozpoczynamy działania dla marki margaryn funkcjonalnych Optima. Zakres planowanych prac obejmie content marketing, SEO,
a także PR i komunikację social media.

Głównym celem planowanych działań będzie promocja marki w kontekście dobrych wyborów żywieniowych i prozdrowotnego działania margaryn funkcjonalnych. Działania content marketing i SEO obejmą m.in. tworzenie i treści edukacyjnych, materiałów wideo, integrację obecnych serwisów związanych z wariantami Optima oraz ich optymalizację pod kątem widoczności w wyszukiwarkach.

Zespół On Board Think Kong będzie też odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji marki w kanałach social media (Facebook
i Instagram), działania reklamowe on-line oraz działania PR bazujące na wykorzystaniu m.in. sezonowych kontekstów komunikacyjnych.

Rozpoczęcie współpracy jest wynikiem przetargu wygranego przez On Board Think Kong. Umowa o współpracy została podpisana do końca 2018 roku.

Optima jest liderem w innowacji i najszybciej rosnącą marką wśród produktów obniżających cholesterol w Polsce. Oferta marki obejmuje zarówno klasyczną wersję Cardio obniżającą cholesterol, ale również margaryny wzbogacone o kwasy DHA, D+K, Potas i Omega 3. Firma promuje edukację żywieniową m.in. przez portal optymalnewybory.pl.