Zespół naszej agencji jest odpowiedzialny za doradztwo strategiczne oraz wsparcie komunikacji firmy w kanałach social media: Facebook, LinkedIn, YouTube oraz Instagram.

Współpraca rozpoczęła się z początkiem czerwca b.r. Wybór agencji to wynik konkursu. Umowa została podpisana na okres 1 roku.

Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor ds. Komunikacji DB Schenker: Dzięki aktywności w kilku kanałach mediów społecznościowych możemy spotkać się z szerokim gronem naszych interesariuszy. Chcemy ze wsparciem On Board Think Kong wzmacniać markę DB Schenker jako globalnego operatora logistycznego oraz preferowanego pracodawcy.

DB Schenker to wiodący dostawca usług w zakresie globalnej logistyki — obsługuje przemysł i handel w globalnej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy i fracht oceaniczny, logistykę kontraktową i zarządzanie łańcuchem dostaw. Zatrudnia obecnie ponad 72.000 osób i funkcjonuje w 2000 lokalizacji na całym świecie.