Od kwietnia pod nazwą Wybieram Siebie ruszyła nowa ogólnopolska kampania edukacyjna. Projekt skierowany jest do kobiet, dla których ważne jest zachowanie równowagi w prowadzonym przez nie stylu życia. Inicjatorem akcji jest firma Coca-Cola.


Celem kampanii Wybieram Siebie jest edukacja kobiet, że dobre samopoczucie zależy od równowagi i harmonii pomiędzy różnymi aspektami życia. Kluczem do jej uzyskania jest zdrowy rozsądek w codziennych wyborach, samoakceptacja i wsłuchanie się w siebie, a także podejmowanie decyzji w zgodzie ze sobą.

Bardzo uważnie słuchamy naszych konsumentów i wiemy, że szczególnie kobiety często czują się zagubione w gąszczu sprzecznych informacji i porad na temat stylu życia i odżywiania. Dostrzegliśmy olbrzymią potrzebę kampanii mówiącej o tym, czym jest równowaga życiowa i jak do niej dążyć. Chcemy przekonać kobiety, by przede wszystkim słuchały siebie i postawiły na zdrowy rozsądek – jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii, taka postawa życiowa idzie w parze z wyższym poczuciem szczęścia , czyli wartościami, które są częścią DNA naszej firmy – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej w Coca-Cola Poland Services.

Wybieram Siebie to ogólnopolski projekt dotyczący stylu życia, w tym m.in. jego aspektów psychologicznych, odżywiania, a także roli aktywności fizycznej na co dzień. Do udziału w nim zaproszono ekspertów z obszaru dietetyki i psychologii, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program ma dedykowaną stronę www.wybieramsiebie.pl, na której można zapoznać się z artykułami poradnikowymi z zakresu psychologii, psychodietetyki i aktywności fizycznej przygotowanymi przez ekspertów projektu. Akcji towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach oraz działania on-line: m.in. content marketing, kampania na portalach internetowych, działania z influencerami oraz profil na Facebooku. Za realizację kampanii odpowiada kilka zespołów Grupy On Board Think Kong.