Coca-Cola Poland Services, lider rynku napojów bezalkoholowych w Polsce przedłuża współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey.


Agencja content marketing Think Kong dla Coca-Cola


Nasza agencja, będąca częścią Grupy On Board Think Kong była odpowiedzialna za przygotowanie i start polskiej edycji globalnego serwisu Coca-Cola Journey (cocacola.com.pl) oraz koordynację i rozwój serwisu przez ostatni rok. Współpraca została przedłużona do końca 2017 r. Do zadań zespołu Think Kong będzie należeć prowadzenie serwisu, w tym planowanie i przygotowywanie treści, a także ich optymalizacja SEO, przygotowanie materiałów ilustracyjnych oraz treści do kanałów social media promujących wybrane artykuły.

Coca Cola Journey to element szerszej strategii obecności firmy Coca-Cola w Internecie. Serwis daje ogromne możliwości komunikacji naszych projektów, przedsięwzięć. Wykorzystujemy Journey do przekazywania wiadomości i historii związanych z firm ąwspierając tym samym działania z zakresu corporate storytelling – komentuje Anna Solarek, dyrektor Coca-Cola ds. komunikacji i public affairs odpowiedzialna za Polskę i rynki bałtyckie.

Coca-Cola Journey to interaktywny magazyn online dostępny pod adresem http://cocacola.com.pl. Serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey uruchomionego w 2012 r., a obecnie obejmującego 30 witryn działających w 20 językach w ponad 40 krajach, m.in. w USA, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Celem Journey jest tworzenie i dostarczanie informacji związanych z firmą Coca-Cola. Serwis odkrywa historie zza kulis firmy zarówno w lokalnym jak i globalnym wymiarze. Na stronach serwisu znajdują się materiały informacyjne na temat aktywności firmy i bieżących wydarzeń oraz inicjatyw dotyczących poszczególnych marek, jak również wywiady czy artykuły poruszające tematy związane z historią marek.